El Gremi participa a la "Xarxa de restaurants innovadors" de la mà de Fundació Alícia, al Mas de la Sala
Representants del Gremi han acudit avui a la Jornada Restaurants Innovadors organitzada per la Fundació Alicia. La Jornada s'ha dut a terme al matí al Mas de la Sala i tenia per objectiu presentar els resultats del projecte “Xarxa de Restaurants Innovadors” orientat a reforçar i consolidar la gastronomia a Catalanya.
El programa de la Jornada inclou 3 parts:
– Presentació dels projectes de la Generalitat de Catalunya i qu e´son d’interès pel sector de la restauració
– Presentació i entrega dels resultats del projecte Restaurants Innovadors
– Sessió demostrativa sobre creativitat i innovació a càrrec de cuiners i investigadors d’Alícia
Creiem que ha estat una Jornada interessant i creiem que aquesta convocatòria és un punt de trobada de la restauració de la comarca del Bages i el Solsonès.
Tenim ganes d’incorporar, fomentar i treballar amb els valors de territori, producte de proximitat, gastronomia catalana, etc.

